Oba produkty zdobyły maksymalne noty we wszystkich kategoriach i przyznano im najwyższy Laur Programu - Godło “Doceń polskie TOP PRODUKT”.
- To dla nas duże wyróżnienie, a zarazem mobilizacja do dalszej pracy. Jesteśmy dumni, że oba zgłoszone przez nas produkty uzyskały maksymalne możliwe noty i najwyższe wyróżnienie. Godło „Doceń polskie” potwierdza najwyższą jakość naszych serów – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – To dowód na to, że nasze strategie, tj. stawianie na lokalnych dostawców i sprawdzonych partnerów biznesowych oraz przykładanie ogromnej wagi do jakości i pochodzenia surowców, sprawdzają się. – dodaje.
XXXVII Certyfikacja Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”, który jest realizowany od 2011 roku, odbyła się pod koniec października 2020 roku. Celem programu jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. W atestacji mogą wziąć udział produkty posiadające tzw. polski akcent – są wytwarzane z rodzimych składników, na podstawie tradycyjnej receptury lub na terenie naszego kraju. Honorowy patronat nad programem sprawuje Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Hochland działa na polskim rynku od ponad 25 lat, do portfela marek należą najpopularniejsze sery: Hochland, Almette, Valbon. Produkuje w Polsce w dwóch fabrykach: w Kaźmierzu i Węgrowie.
Fot. Hochland Polska
Informacja prasowa