PUMA podejmuje współpracę z marką PLEASURES

Współpraca przy najnowszym stroju AC Milan na sezon 23/24
Marka PUMA oraz AC Milan prezentują czwarty zestaw meczowy, który został stworzony we współpracy ze streetwearową marką PLEASURES. Nowa koszulka, dostępna w dwóch wariantach kolorystycznych, łączy w sobie grunge’owe wpływy marki z Los Angeles oraz piękno gotyckiej architektury Mediolanu.

Z Mediolanu do Los Angeles
Nowa kolaboracja AC Milan i PLEASURES to przede wszystkim dwie kontrastujące ze sobą kolorystyki (black i pristine), które reprezentują zmierzch oraz świt. Nawiązują do zaangażowania fanów AC Milan na całym świecie, którzy mogą reprezentować ukochany klub niezależnie od pory dnia i położenia geograficznego – od Mediolanu po Los Angeles. Poza niestandardową kolorystyką, obie wersje koszulek Rossonerich po raz pierwszy otrzymały odblaskowe logo.

Czwarty zestaw został zaprezentowany wczoraj po raz pierwszy w trakcie ekskluzywnego wydarzenia w Mediolanie oraz specjalnej akcji zorganizowanej w Los Angeles.

Po raz pierwszy w historii klubu, dwie wersje czwartego zestawu zadebiutują jednocześnie w oddzielnych spotkaniach. Podczas meczu z Napoli, 11 lutego, zawodnicy założą czarną wersję stroju, podczas gdy bramkarz będzie nosił kolorystykę pristine. Następnie, w trakcie meczu wyjazdowego z Monzą, 18 lutego, ta kolorystyka zostanie odwrócona i to zawodnicy pola pojawią się w białych strojach, tworząc wyjątkowy kontrast na boisku. Kobieca drużyna AC Milan rozegra pierwsze spotkanie w nowych strojach, już 17-ego lutego w derbach przeciwko Interowi Mediolan.

„Jestem podekscytowany nowym strojem – wygląda świetnie i nie przypomina niczego co do tej pory widziałem. Kolaboracja PUMA, AC Milan i PLEASURES, w kreatywny sposób oddaje ducha i prawdziwy klimat Mediolanu.” – mówi Oliver Giroud, napastnik AC Milan i ambasador PUMA.

„Praca nad tym zestawem pozwoliła nam kreatywnie połączyć elementy symbolizujące Mediolan z charakterystycznym stylem PLEASURES. Naszym celem był projekt, który rezonuje zarówno z klimatem LA, Mediolanu, jak i historią klubu. Współpraca była okazją do przesunięcia granic tradycyjnego wzornictwa i wykorzystania nowatorskich elementów.” – mówi Marco Mueller, Senior Head of Product Line Management Teamsport Apparel w PUMA

„Ten zestaw jest efektem wyjątkowej współpracy PUMA, PLEASURES i AC Milan, która pozwoliła przesunąć granicę w modzie i sportowym wzornictwie, oferując fanom niepowtarzalny projekt. Dwie wersje zestawu spajają dwa światy poprzez połączenie gotyckiej architektury zabytków Mediolanu z niezwykle innowacyjnym designem, w tym rewolucyjnymi dla nas elementami, takimi jak odblaskowe logo.” – mówi Maikel Oettle, Chief Commercial Officer w AC Milan.

„AC Milan to drużyna, która znana jest na całym świecie. Dorastając we włosko-amerykańskiej dzielnicy, ACM był jedyną liczącą się drużyną. Moje życie zatacza koło, ponieważ teraz moja marka PLEASURES może tworzyć stroje dla tego właśnie klubu, we współpracy z PUMA.” – dodaje Alex James, współzałożyciel PLEASURES.

Technologie PUMA
Nowa koszulka wyposażona jest w najnowocześniejszą technologię zapewniającą optymalną wydajność i komfort na boisku. Zaprojektowany z tkaniny ULTRAWEAVE, zestaw ma strukturalną, rozciągliwą w 4 kierunkach konstrukcję, która zmniejsza wagę i tarcie, umożliwiając graczom swobodne i wygodne poruszanie się. Z kolei technologia dryCELL zintegrowana z tkaniną została zaprojektowana tak, aby chronić ciało przed potem.

Czwarty zestaw AC Milan stworzony we współpracy z PUMA i PLEASURES jest już dostępny online.

Fot. PUMA
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat