Z Mediolanu do Los Angeles
Nowa kolaboracja AC Milan i PLEASURES to przede wszystkim dwie kontrastujące ze sobą kolorystyki (black i pristine), które reprezentują zmierzch oraz świt. Nawiązują do zaangażowania fanów AC Milan na całym świecie, którzy mogą reprezentować ukochany klub niezależnie od pory dnia i położenia geograficznego – od Mediolanu po Los Angeles. Poza niestandardową kolorystyką, obie wersje koszulek Rossonerich po raz pierwszy otrzymały odblaskowe logo.
Czwarty zestaw został zaprezentowany wczoraj po raz pierwszy w trakcie ekskluzywnego wydarzenia w Mediolanie oraz specjalnej akcji zorganizowanej w Los Angeles.
Po raz pierwszy w historii klubu, dwie wersje czwartego zestawu zadebiutują jednocześnie w oddzielnych spotkaniach. Podczas meczu z Napoli, 11 lutego, zawodnicy założą czarną wersję stroju, podczas gdy bramkarz będzie nosił kolorystykę pristine. Następnie, w trakcie meczu wyjazdowego z Monzą, 18 lutego, ta kolorystyka zostanie odwrócona i to zawodnicy pola pojawią się w białych strojach, tworząc wyjątkowy kontrast na boisku. Kobieca drużyna AC Milan rozegra pierwsze spotkanie w nowych strojach, już 17-ego lutego w derbach przeciwko Interowi Mediolan.
„Jestem podekscytowany nowym strojem – wygląda świetnie i nie przypomina niczego co do tej pory widziałem. Kolaboracja PUMA, AC Milan i PLEASURES, w kreatywny sposób oddaje ducha i prawdziwy klimat Mediolanu.” – mówi Oliver Giroud, napastnik AC Milan i ambasador PUMA.
„Praca nad tym zestawem pozwoliła nam kreatywnie połączyć elementy symbolizujące Mediolan z charakterystycznym stylem PLEASURES. Naszym celem był projekt, który rezonuje zarówno z klimatem LA, Mediolanu, jak i historią klubu. Współpraca była okazją do przesunięcia granic tradycyjnego wzornictwa i wykorzystania nowatorskich elementów.” – mówi Marco Mueller, Senior Head of Product Line Management Teamsport Apparel w PUMA
„Ten zestaw jest efektem wyjątkowej współpracy PUMA, PLEASURES i AC Milan, która pozwoliła przesunąć granicę w modzie i sportowym wzornictwie, oferując fanom niepowtarzalny projekt. Dwie wersje zestawu spajają dwa światy poprzez połączenie gotyckiej architektury zabytków Mediolanu z niezwykle innowacyjnym designem, w tym rewolucyjnymi dla nas elementami, takimi jak odblaskowe logo.” – mówi Maikel Oettle, Chief Commercial Officer w AC Milan.
„AC Milan to drużyna, która znana jest na całym świecie. Dorastając we włosko-amerykańskiej dzielnicy, ACM był jedyną liczącą się drużyną. Moje życie zatacza koło, ponieważ teraz moja marka PLEASURES może tworzyć stroje dla tego właśnie klubu, we współpracy z PUMA.” – dodaje Alex James, współzałożyciel PLEASURES.
Technologie PUMA
Nowa koszulka wyposażona jest w najnowocześniejszą technologię zapewniającą optymalną wydajność i komfort na boisku. Zaprojektowany z tkaniny ULTRAWEAVE, zestaw ma strukturalną, rozciągliwą w 4 kierunkach konstrukcję, która zmniejsza wagę i tarcie, umożliwiając graczom swobodne i wygodne poruszanie się. Z kolei technologia dryCELL zintegrowana z tkaniną została zaprojektowana tak, aby chronić ciało przed potem.
Czwarty zestaw AC Milan stworzony we współpracy z PUMA i PLEASURES jest już dostępny online.
Fot. PUMA
Informacja prasowa