Reebok wkracza w wirtualny świat

“RapGame: The Strife” - poznaj gamingowy projekt marki.
Marka Reebok ponownie wkracza w świat gier, kontynuując współpracę z topowym polskim raperem, angażując się w jego nowy gamingowy projekt. “RapGame: The Strife” przedstawi historię debiutującego twórcy, jednocześnie nawiązując do muzycznej drogi Pezeta. Gracz nie tylko będzie mógł ubrać swoją postać w ubrania i obuwie Reebok, ale i zgarnąć dodatkowe zniżki na wybraną kolekcję Reebok we współpracy ze Sneaker Studio.

“RapGame: The Strife” to historia rapera rozpoczynającego swoją drogę muzyczną. Gra luźno nawiązuje do postaci Pezeta i jego historii. To metaforyczny obraz drogi na szczyt branży muzycznej, w której podkreślane jest zamiłowanie do rapu i hip-hopowy klimat. Projekt został stworzony z myślą o fanach gier oraz muzyki.

Gracz eksploruje świat, w którym pokonuje atakujących go wrogów, gasi pożary czy pomaga mieszkańcom, jednocześnie uważając na czyhające zagrożenia. Za zdobyte osiągnięcia otrzymuje wirtualne pieniądze, które mają mu pomóc w rozwoju kariery muzycznej. Potyczka odbywa się na zróżnicowanych tematycznie levelach, które nawiązują do charakterystycznych dla Pezeta miejsc. Gracz przemierza m.in. przez Ursynów - dzielnicę, która ukształtowało bohatera i jego talenty, trafiając też do pierwszej pracy - industrialnej przestrzeni portowo-magazynowej, czy japońskiej stolicy, pełnej świetlistych neonów.

Bohater gry “RapGame: The Strife” będzie mógł mieć na sobie bluzy i sneakersy z kolekcji Reebok.

Do współpracy przy gamingowym projekcie Reebok wszedł wspólnie ze Sneaker Studio. Reebok wraz z Partnerem, zaoferują dodatkowe rabaty na swoje produkty, w zamian za zdobyte w trakcie gry trofea. Na graczy czekają atrakcyjne rabaty na wybraną kolekcję marki. Na planszy zostaną ukryte wirtualne buty - osoby, które je zdobędą, będą mogły odebrać swoją nagrodę.

W ramach wspólnego projektu, Reebok wszedł w holistyczną współpracę z Pezetem, pojawiając się się także w teledysku do piosenki promującej grę.

Marka od dawna angażuje się w projekty kulturalne, stawiając na współprace ze światowymi gwiazdami muzyki. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie do wspólnych działań marka zaprasza topowych artystów. Niejednokrotnie w ich gronie znajdował się Pezet. W 2012 roku wraz z Radzimirem Dębskim, raper został nie tylko ambasadorem marki, ale i współtwórcą pierwszego hip hopowego utworu, wydanego pod szyldem Reebok Classics Trax. W 2018 roku Pezet ponownie pojawił się w sportowo-muzycznym projekcie Reeboka - Beat of Speed.

Fot. Reebok
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat