Rób to, co dodaje Ci Błysku

Marka Orbit® zachęca do bycia sobą w nowej kampanii.
Znasz to uczucie, kiedy słyszysz swoją ulubioną piosenkę? Jakaś część Ciebie chce tańczyć, śpiewać i dawać czadu, ale wtedy... coś Cię powstrzymuje. Coś głęboko w środku tłumi Twoją radość i ekspresję mówiąc Ci, żeby da sobie spokój. Otóż - to nie jest fajne!

Marka bezcukrowych gum do żucia Orbit® w swojej najnowszej aktywacji namawia, aby powiedzieć takim sytuacjom: nigdy więcej! Teraz już nic nie powstrzyma Cię przed radosnym i pełnym wyrażaniem siebie, przed podkręceniem muzyki i pląsaniem tak, jakby nikt nie patrzył, przed robieniem tego…co dodaje Ci błysku. A już na pewno nie Ty sam.

Stworzona przez agencję reklamową Energy BBDO i Mars Wrigley, globalna kampania marki Orbit® „Rób to, co dodaje Ci błysku” (w ang. wersji: Do What Makes You Ding) jest kontynuacją zainicjowanej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej. Wraz z wielokrotnie nagradzaną reżyserką Hanna Marią Heidrich, twórcy zdecydowali się na wykorzystanie w spotach piosenki Call Me Maybe, wykonywanej przez Carly Rae Jepsen.

W ramach kampanii reklamowej marka Orbit® podkreśla, że pewność siebie to uświadomienie sobie, że nie musisz stać się najlepszą wersją siebie, ponieważ już jesteś swoją najlepszą wersją.

Kampania „Rób to, co dodaje Ci Błysku” wystartowała z początkiem listopada. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w telewizji (15s i 6s) oraz na online video.

Fot. Mars
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat