Rozpikselowane złote łuki czas start!

McDonald’s partnerem „Minecraft: Film”.
Tego jeszcze nie było! McDonald’s® oficjalnie ogłasza partnerstwo z “Minecraft: Film”, a na dokładkę... nowy zestaw w ofercie! Jego rozpikselowany unboxing odbędzie się już 2 kwietnia. Fani złotych łuków i uniwersum Minecraft łączcie się!

McDonald’s globalnie jest symbolem popkultury, który stanowi nieodłączną część świata filmów, muzyki i mody. Złote łuki na przestrzeni kilkudziesięciu lat pojawiały się w hitowych serialach, teledyskach największych gwiazd czy ikonicznych produkcjach kinowych. Teraz marka idzie o krok dalej i wkracza na wielki ekran w “Minecraft: Film”, którego premiera już 4 kwietnia! A wszystko to dzięki fanom, którzy od lat inspirowali tę współpracę, tworząc pikselowe repliki złotych łuków w kultowej grze. Efekt? Partnerstwo z “Minecraft: Film” oraz przeniesienie świata filmu do restauracji oferując to, co najlepsze – ulubioną rozrywkę, menu rozszerzone o nowości, a także magię filmu. Teraz, to co było nierealne, staje się realne!

McDonald's to marka, która jest blisko swoich gości, wsłuchując się w ich głosy. To właśnie nasi oddani fani kształtują obecność złotych łuków w popkulturze i inspirują nas do ekscytujących partnerstw, w tym do najnowszego z "Minecraft: Film". Fani Minecraft przez lata zapraszali nas do swojego uniwersum w świecie gry, a my postanowiliśmy pójść w ślad za ich głosem i razem z nimi budować rozpikselowaną rzeczywistość. Odblokowaliśmy tryb kreatywności, a kolejnym poziomem, na który wskoczymy już 2 kwietnia, jest nowy zestaw w ofercie McDonald's. Fani złotych łuków i uniwersum Minecraft, będą mogli go zbudować według własnego pomysłu, tak jak w grze - dodaje Maciej Kuś, Marketing Manager McDonald’s Polska.

Nowy zestaw będzie miał swoją premierę już 2 kwietnia. Na gości McDonald’s czeka również specjalny  merch oraz wyjątkowe gadżety, które będzie można wygrać w aplikacji McDonald’s. Szczegóły aktywacji zostaną ujawnione wkrótce.

W ramach kampanii zaplanowano działania marketingowe obejmujące m.in. social media, influencer marketing, media online oraz reklamę OOH. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

Fot. McDonald’s Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat