Tłumy odwiedzających na Targach Douglas Skincare Weeks

POZNAJ RELACJĘ Z WYDARZENIA I ODKRYJ TAJNIKI ŚWIADOMEJ PIELĘGNACJI.
Podia ponad 40 znanych i cenionych marek kosmetycznych, prezentacja najnowszych produktów pielęgnacyjnych oraz pokaz zaawansowanych technologicznie urządzeń beauty (beauty tech), możliwość analizy stanu skóry i dobór rytuału pielęgnacyjnego przez ekspertów, bezpłatne konsultacje lekarzy dermatologów, trychologów – to tylko niektóre atrakcje, które przyciągnęły beauty lovers na kolejną edycję DOUGLAS SKINCARE WEEKS.

15 i 16 stycznia w warszawskim Studio TĘCZA odbył się jedyny tego rodzaju event dla konsumentów, który był prawdziwą gratką dla miłośników pielęgnacji, tropicieli urodowych trendów i potwierdzeniem, że DOUGLAS jest prawdziwym ekspertem w pielęgnacji skóry.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji były innowacyjne technologie stosowane w diagnostyce skóry. Nie zabrakło więc prezentacji najnowocześniejszych narzędzi z obszaru high-tech oraz innowacyjnego sprzętu diagnozującego kondycję skóry, który – w połączeniu z ekspertyzą specjalistów – pozwala na dobranie produktów idealnie dopasowanych do potrzeb klienta. Eksperci marek udzielali informacji o produktach, nowościach, składnikach, sposobach pielęgnacji skóry i zapraszali na zabiegi, które marki prowadzą w luksusowych gabinetach w perfumeriach Douglas na terenie całej Polski.

W części mediowo – influencerskiej tempo wyznaczały kolejne panele dyskusyjne. Głos oddano ekspertom z różnych dziedzin oraz przedstawicielom marek kosmetycznych. Na scenie w gronie prelegentów pojawili się: wybitna specjalistka do spraw pielęgnacji skóry – Joanna Czech, ekspertka pielęgnacyjna i propagatorka holistycznego podejścia do beauty - Martyna Grzenkowicz znana jako „Peachee.me“, Angelika Rafałko – ekspertka DOUGLAS oraz Wiktoria Sadowska -  National Skin Care Expert marki Lancôme. Podczas dyskusji eksperci wielokrotnie podkreślali, że przy ogromnej różnorodności marek i produktów o zaawansowanych formułach i składnikach personalizowany plan pielęgnacyjny i właściwy dobór produktów do potrzeb skóry jest kluczem do nieskazitelnej cery.

Rozmawiano także m.in. o innowacjach technologicznych w branży beauty i urządzeniach BEAUTY TECH dostępnych w perfumeriach DOUGLAS, które mogą wnieść urodową rutynę na nowy poziom i zapewnić jej jak największą efektywność. Ekspertki podzieliły się także  najskuteczniejszymi wg. nich składnikami w produktach i wyzwaniami w pielęgnacji, z którymi mierzy się współczesny konsument.

Zwieńczeniem konferencji była projekcja zwiastuna filmu „ŚWIATŁOCZUŁA“, którego DOUGLAS  został partnerem. Główną bohaterką produkcji jest pełna pasji i radości życia niewidoma modelka. Wspierając ten wyjątkowy projekt, została podkreślona misja DOUGLAS przełamywania barier i redefiniowania piękna jako uniwersalnego doświadczenia, dostępnego dla każdego, które można odkrywać wszystkimi zmysłami w indywidualny sposób.

DOUGLAS wierzy, że piękno to prawo, a nie przywilej. Współpraca przy filmie „Światłoczuła” stanowi naturalne rozwinięcie wizji i pierwszy krok w realizacji długofalowych działań. Celem marki jest tworzenie przestrzeni inkluzywnych oraz dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, co wpisuje się w strategię budowania otwartego i zróżnicowanego środowiska.

Fot. Douglas
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat