Tradycyjnie czy nowocześnie?

Tradycyjnie czy nowocześnie? – nowa kampania Lidla.
Karol Okrasa i Daria Ładocha ambasadorami nowej kampanii Lidla, która jest zarazem kolejnym etapem rozwoju marki.

Żyjemy coraz szybciej i intensywniej. W biegu przygotowujemy sobie przekąski do pracy i obiady dla rodziny. Chcemy, aby nasze jedzenie było nie tylko smaczne, ale i zdrowe. W myśl motta „Jesteśmy tym, co jemy” sięgamy po produkty bez konserwantów, barwników, z obniżoną wartością soli i tłuszczu. Staramy się, aby nasza codzienna dieta była wzbogacona o witaminy i mikroelementy. To jednak nie wszystko! Badania wskazują, że Polacy są również głodni nowych doświadczeń i aż 30% z nich jest otwartych na poznawanie nowych smaków. Sałatka z quinoa i orzechami pekan? A może koktajl z jarmużu i mango? Czemu nie!

Z drugiej strony chętnie wracamy myślami do kraju lat dziecinnych. Do kuchni naszych mam i babć. Do suto zastawionego stołu, na którym królowały tradycyjne, polskie potrawy takie jak: bigos, pierogi z mięsem i grzybami, kotlety schabowe z ziemniakami. Bardzo cenimy sobie tradycyjną kuchnię oraz celebrowanie posiłków razem z bliskimi. A w takich chwilach zawartość cholesterolu czy tłuszczu są jakby mniej ważne, schodzą gdzieś na drugi plan…

Wychodząc naprzeciw różnym dylematom, Lidl postanowił nadal inspirować Polaków w poszukiwaniach nowych kulinarnych rozwiązań i twórczych rozwiązań w kuchni. Z tego też powodu zaproponował nową kampanię marketingową „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE” z udziałem Karola Okrasy i Darii Ładochy.

Karola Okrasy chyba przedstawiać nie trzeba. Jest twarzą Lidla już od wielu lat. Swoim nieszablonowym podejściem do kuchni i podróżami w poszukiwaniu najlepszych smaków – nie tylko złamał wiele przepisów, ale przede wszystkim podbił serca milionów Polaków. Jego partnerką, a zarazem nową ambasadorką kampanii została Daria Ładocha – blogerka i miłośniczka zdrowego żywienia. Młoda, ambitna, energiczna z apetytem na lepsze jutro.

Konferencja prasowa inaugurująca kampanię „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE” odbyła się 15 lutego 2017 r. w Pin-Up studio. Spotkanie zostało poprowadzone przez Macieja Dowbora. W trakcie jego trwania zaproszonym gościom przedstawiono wyniki badań dotyczących zwyczajów żywieniowych Polaków, wyjaśniono podstawowe założenia nowej kampanii oraz zaprezentowano nowe filmy prezentujące markę. Gwoździem programu byli nowi ambasadorzy marki, którzy z ogromną dawką humoru opowiedzieli o swoich kulinarnych doświadczeniach i na oczach gości przygotowali potrawy – jedną nowoczesną, drugą tradycyjną. Podczas spotkania Daria i Karol skonfrontowali zarówno swoje dania jak i podejście do jedzenia. Czy pomogą nam znaleźć odpowiedź na pytanie, którą z tych kuchni wybrać? Miejmy nadzieję, że tak. Wiadomo, że co tydzień będą inspirowali Polaków przepisami zarówno na tradycyjne jak i nowoczesne potrawy. Każdy z nas z pewnością znajdzie tam coś dla siebie!

Anna Kantorczyk
(anna.kantorczyk@dlalejdis.pl)

Fot. Lidl Polska




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat