Żyjemy coraz szybciej i intensywniej. W biegu przygotowujemy sobie przekąski do pracy i obiady dla rodziny. Chcemy, aby nasze jedzenie było nie tylko smaczne, ale i zdrowe. W myśl motta „Jesteśmy tym, co jemy” sięgamy po produkty bez konserwantów, barwników, z obniżoną wartością soli i tłuszczu. Staramy się, aby nasza codzienna dieta była wzbogacona o witaminy i mikroelementy. To jednak nie wszystko! Badania wskazują, że Polacy są również głodni nowych doświadczeń i aż 30% z nich jest otwartych na poznawanie nowych smaków. Sałatka z quinoa i orzechami pekan? A może koktajl z jarmużu i mango? Czemu nie!
Z drugiej strony chętnie wracamy myślami do kraju lat dziecinnych. Do kuchni naszych mam i babć. Do suto zastawionego stołu, na którym królowały tradycyjne, polskie potrawy takie jak: bigos, pierogi z mięsem i grzybami, kotlety schabowe z ziemniakami. Bardzo cenimy sobie tradycyjną kuchnię oraz celebrowanie posiłków razem z bliskimi. A w takich chwilach zawartość cholesterolu czy tłuszczu są jakby mniej ważne, schodzą gdzieś na drugi plan…
Wychodząc naprzeciw różnym dylematom, Lidl postanowił nadal inspirować Polaków w poszukiwaniach nowych kulinarnych rozwiązań i twórczych rozwiązań w kuchni. Z tego też powodu zaproponował nową kampanię marketingową „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE” z udziałem Karola Okrasy i Darii Ładochy.
Karola Okrasy chyba przedstawiać nie trzeba. Jest twarzą Lidla już od wielu lat. Swoim nieszablonowym podejściem do kuchni i podróżami w poszukiwaniu najlepszych smaków – nie tylko złamał wiele przepisów, ale przede wszystkim podbił serca milionów Polaków. Jego partnerką, a zarazem nową ambasadorką kampanii została Daria Ładocha – blogerka i miłośniczka zdrowego żywienia. Młoda, ambitna, energiczna z apetytem na lepsze jutro.
Konferencja prasowa inaugurująca kampanię „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE” odbyła się 15 lutego 2017 r. w Pin-Up studio. Spotkanie zostało poprowadzone przez Macieja Dowbora. W trakcie jego trwania zaproszonym gościom przedstawiono wyniki badań dotyczących zwyczajów żywieniowych Polaków, wyjaśniono podstawowe założenia nowej kampanii oraz zaprezentowano nowe filmy prezentujące markę. Gwoździem programu byli nowi ambasadorzy marki, którzy z ogromną dawką humoru opowiedzieli o swoich kulinarnych doświadczeniach i na oczach gości przygotowali potrawy – jedną nowoczesną, drugą tradycyjną. Podczas spotkania Daria i Karol skonfrontowali zarówno swoje dania jak i podejście do jedzenia. Czy pomogą nam znaleźć odpowiedź na pytanie, którą z tych kuchni wybrać? Miejmy nadzieję, że tak. Wiadomo, że co tydzień będą inspirowali Polaków przepisami zarówno na tradycyjne jak i nowoczesne potrawy. Każdy z nas z pewnością znajdzie tam coś dla siebie!
Anna Kantorczyk
(anna.kantorczyk@dlalejdis.pl)
Fot. Lidl Polska