Dlatego z okazji obchodów Różowego Października – Miesiąca Świadomości Raka Piersi wraz z Fundacją Rak’n’Roll ruszamy ze wspólną akcją „TUUGETHER Against Breast Cancer”, która jest przedłużeniem wrześniowej kampanii brandu, promującej hasło „The Fashion Of Being Tuugether”.
„Moda na bycie razem to nie kolejny claim sugerujący, że marka jest zaangażowana, a na koniec dnia i tak chodzi po prostu o produkt. Nam naprawdę chodzi o Kobiety i wszystko, co ich dotyka. Chcemy towarzyszyć im zarówno w radosnych, jak i trudnych momentach, chcemy dzielić się z nimi wiedzą i zachęcać do dbania o siebie, o swoje zdrowie. Dlatego już kolejny raz angażujemy się w tematy społeczne. Tym razem połączyliśmy siły z jedną z najbardziej znanych ze swojej pomocowej mocy fundacji – Rak’n’Roll, aby wspólnie mówić o profilaktyce, diagnostyce, terapii i istotności bycia TUUGETHER.” – mówi Zuzanna Wesołowska-Kubiak, Dyrektor Marketingu w TATUUM.
PINK, LOVE & RAK’N’ROLL
Fundacja RAK’N’ROLL powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym w podobnej sytuacji. Od samego początku celem fundacji było tworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej i przełamywanie tabu związanego z podejściem do choroby w Polsce, wysyłając przy tym mnóstwo pozytywnej energii. Idea pozytywności i chęć wspierania kobiet w walce o godność i kobiecość zaowocowała połączeniem się w działaniach z TATUUM w kampanii „TUUGETHER Against Breast Cancer”.
STRONGER TUUGETHER
W TATUUM wierzymy, że przebywanie z innymi sprawia, że życie nabiera kolorów. Pomaganie, wspieranie siebie nawzajem i niezwykle zwykła obecność to rzeczy, które ładują ludzkie baterie i rozgrzewają serca. A jest to szczególnie ważne w momentach, kiedy musimy zmierzyć się z życiowymi trudnościami. W najnowszej kampanii razem z merytorycznym wsparciem fundacji Rak’n’Roll podpowiadamy, jak wspierać osoby, które mierzą się z chorobą onkologiczną, by stanowić dla nich rzeczywiste oparcie. Oprócz tego do bycia TUUGETHER zaprosiliśmy wiele gwiazd, osobowości medialnych i influencerów, by zwiększyć zasięg naszego edukacyjnego impactu! Dołączyły do nas bohaterki ostatniej kampanii – Magda Mołek i Bogna Sworowska, ale także Joasia Jabłczyńska, Maja Hyży, Kasia Bujakiewicz i wiele innych.
PINK IS MY POWER COLOUR
Róż bardziej niż kolorem, jest emocją. Symbolizuje przyjaźnie i głębokie relacje, a jego intensywny odcień motywuje i zachęca do działania. Poza tym to oczywiście kolor październikowej akcji – Miesiąca Świadomości Raka Piersi. Z tych dwóch powodów limitowana kolekcja koszulek, których sprzedaż wspiera Fundację Rak’n’Roll bazuje właśnie na tej barwie. Linię zaprojektowaliśmy tak, by każda z kobiet znalazła coś dla siebie. Na ultrapozytywnym odcieniu różu, który pasuje absolutnie do każdego typu urody, umieściliśmy zarówno minimalistyczne, jak i obszerniejsze nadruki. Koszulki powstały przede wszystkim po to, by pomagać, ale projektując modę w TATUUM, zawsze myślimy o funkcjonalności! W październiku w naszych mediach społecznościowych nie zabraknie modowych inspiracji o tym, jak zestawiać róż z innymi elementami szafy kapsułowej i tworzyć stylizacje na różnorodne okazje.
RÓŻOWE ROZMOWY POZYTYWNE
Kampanię „TUUGETHER Against Breast Cancer” oficjalnie zainaugurowało wyjątkowe i jedyne tego rodzaju wydarzenie - Różowe Rozmowy Pozytywne. To panel dyskusyjny, przepełniony kobiecą energią i oczywiście pozytywnością, który odbył się 4 października w salonie TATUUM w Westfiel Mokotów. Rozmowy poprowadziła Agnieszka Cegielska, a gościnami były dziennikarka, prezenterka i youtuberka Magda Mołek, modelka i businesswoman Bogna Sworowska oraz psychoonkolog Małgosia Ciszewska-Korona z Fundacji Rak'n'Roll. Spotkanie odbyło się w zamkniętym gronie, a zaprosiliśmy na nie przede wszystkim nasze najbardziej lojalne klientki TATUUM.
Fot. Tatuum
Informacja prasowa