Vegenuary, czyli miesiąc popularyzacji diety bezmięsnej, to doskonała okazja, by przekonać się do kuchni roślinnej lub poznać kolejne przepisy na pyszne potrawy. Idea cieszy się zainteresowaniem na całym świecie, a liczba miłośników dań wege rośnie. Podobnie jak w zeszłym roku, marka GARDEN GOURMET jest partnerem Veggie Challenge, czyli inicjatywy organizowanej przez ProVeg – organizacji podnoszącej świadomość żywieniową.
Osoby, które biorą udział w Veggie Challenge mają możliwość podjąć kulinarne wyzwania ze wsparciem ekspertów. Każdy uczestnik codziennie otrzymuje inspirujące przepisy na bezmięsne potrawy i dawkę wiedzy na temat roślinnego stylu życia. Wśród materiałów znajduje się także e-book stworzony przez markę GARDEN GOURMET, w którym można znaleźć informacje dotyczące diety roślinnej oraz przepisy na dania stworzone z wykorzystaniem produktów GARDEN GOURMET.
„Wprowadzenie większej liczby posiłków bezmięsnych, opartych głównie na roślinach, może w dłuższej perspektywie mieć wpływ na nasze samopoczucie. Dieta roślinna pomaga m.in. w dostarczeniu odpowiedniej ilości błonnika oraz może sprzyjać redukcji stężenia cholesterolu w organizmie, tym samym odgrywając znaczącą rolę w obniżaniu ryzyka wystąpienia schorzeń układu sercowo-naczyniowego. Veganuary i udział w Veggie Challenge to doskonała okazja, aby urozmaicić swój jadłospis, korzystając ze wsparcia ekspertów” – podkreśla Katarzyna Kałaska, Starszy Specjalista ds. Żywienia w Nestlé Polska.
Zaangażowanie GARDEN GOURMET w inicjatywę Veggie Challenge to jedno z wielu działań marki, które mają na celu przedstawić konsumentom produkty roślinne i ich zalety. Marka stale powiększa swoje portfolio, oferując alternatywy dla mięsnych potraw. W Polsce w ofercie GARDEN GOURMET znajdują się m.in.: Filet Wegański a’la Rybny, Wegański Kotlet Mielony, Wegański Falafel, Wegańskie Fileciki, Klopsiki Warzywne, Sensational Burger, Sensational Mielone, Nuggetsy Roślinne, Sznycel Roślinny, Klopsiki Roślinne, Burger Roślinny.
Fot. Nestlé Polska
Informacja prasowa