W tę Wielkanoc odkryj bogactwo smaków z KAMIS!

Nowe smaki musztard Kamis.
Co roku odkrywamy urok tradycyjnych wielkanocnych smaków na nowo – niezmiennie z musztardą KAMIS, która od lat wydobywa z nich to, co najlepsze. W kwietniu trwa kampania digitalowa marki KAMIS „Odkryj Bogactwo Smaku”, celebrująca tradycję i kulinarne przyjemności. W roli głównej – cztery uwielbiane przez Polaków musztardy: sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska.

KAMIS od lat jest symbolem jakości i niepowtarzalnego smaku, który nadaje potrawom wyjątkowy charakter. Wśród produktów marki szczególne miejsce zajmują musztardy – cenione przez konsumentów i od lat obecne na polskich stołach. Ich wszechstronność sprawia, że doskonale komponują się zarówno z daniami mięsnymi, jak i roślinnymi, a w czasie Wielkanocy są niezastąpionym dodatkiem do świątecznych pyszności. I to właśnie są głównymi bohaterkami kampanii digitalowej KAMIS, która potrwa do 20 kwietnia.

Niekończący się wir kompozycji
W kwietniu uwielbiane przez Polaków musztardy – sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska – znajdą się w centrum kampanii digitalowej, która podkreśli ich niezastąpioną rolę na polskim wielkanocnym stole. „Odkryj Bogactwo Smaku” to zaproszenie do kulinarnych eksperymentów i tworzenia wyjątkowych potraw, które zachwycą bliskich podczas świątecznych spotkań.

Polskie wielkanocne dania to efekt wieloletniej tradycji, przekazywania przepisów z pokolenia na pokolenie – często tych, które znamy jeszcze od naszych babć i prababć. Dziś możemy łączyć te tradycyjne przepisy z tak lubianymi przez Polaków nowymi smakami, aby nadać świątecznemu stołowi wyjątkowy charakter. W najnowszej kampanii KAMIS chcemy inspirować do odkrywania oryginalnych wielkanocnych przepisów z wykorzystaniem znanych i cenionych musztard. Chcemy tym zachęcić do kulinarnych eksperymentów i poszukiwania pysznych, nieoczywistych połączeń, które dodadzą świeżości wielkanocnym potrawom – mówi Aleksandra Kudyba, Brand Manager w McCormick & Company.

Komunikacja kampanii skupi się przede wszystkim na kanałach w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, ale i na display bannerach. W ramach kampanii konsumenci będą mogli wciągnąć się w wir kompozycji smaków z kultowymi musztardami i zainspirować się wielkanocnymi przepisami, które znajdują się na stronie KAMIS:

Otwórz się na pyszne inspiracje z musztardami Kamis i odkryj bogactwo smaku!

Fot. McCormick
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat