„Witaj w Klubie” - wspólna akcja Your KAYA i SEXEDPL

Y o u r K A Y A i S E X E D P L przygotowują do pierwszej miesiączki.
Your KAYA, polska marka ekologicznych produktów menstruacyjnych i pielęgnacyjnych, wypuszcza właśnie drugie wydanie swojego bestsellerowego, edukacyjnego przewodnika po dojrzewaniu. Tym razem jednak w wygodnej formie e-booka – i pod patronatem fundacji SEXEDPL.

Your KAYA od samego początku znana jest z odważnych inicjatyw łamiących tabu wokół okresu. Publikacja inkluzywnego e-booka „Witaj w klubie”, napisanego przez Paulinę Pomaską, jest kolejnym śmiałym krokiem w kierunku normalizacji otwartych rozmów o cyklu menstruacyjnym. A tego w Polsce bardzo brakuje.

– Rozmawiamy z wieloma osobami o tym, jak w ich domach rozmawiało się o okresie i co czuły, gdy nadeszła ta pierwsza miesiączka – opowiada Kaja Rybicka-Gut, współzałożycielka Your KAYA. – Naprawdę przykro słucha się o tym, że ten temat był kompletnie pomijany, a przywitanie z okresem przebiegło w stresie i strachu. Nasz e-book to zaproszenie do szczerej rozmowy i duża dawka informacji, dzięki którym młode osoby nie będą musiały wstydzić się tego, co kompletnie naturalne.

Co również okazało się naturalne, to współpraca Your KAYA z fundacją SEXEDPL, której misją jest szerzenie edukacji seksualnej i zwiększanie świadomości w tym zakresie. Martyna Wyrzykowska, dyrektorka zarządzająca SEXEDPL, z entuzjazmem mówi o e-booku:

– Fantastycznie, że na rynku pojawia się książka, która pozwoli przejść przez temat pierwszej miesiączki z czułością, bez tabu, ale też w sposób inkluzywny i uwzględniający różnorodne potrzeby osób menstruujących. Chciałabym trafić na nią przed moim pierwszym okresem i mam nadzieję, że pomoże wielu osobom.

„Witaj w klubie” opatrzone jest pięknymi ilustracjami, które pozwolą lepiej poznać własne ciało i zrozumieć zmiany, jakie w nim zachodzą, a także licznymi osobistymi anegdotami autorki, które znacznie zmniejszają dystans i dodają otuchy – tak po ludzku.

Działania promujące „Witaj w klubie” wspiera czołowa polska influencerka: Olga Frycz (@tojafrycz), mama dwóch córek, która doskonale wie, jak istotne są wczesne rozmowy o miesiączce. Dzięki publikacjom na swoich kanałach dociera do setek tysięcy odbiorców, co pomaga szerzyć misję edukowania i normalizowania tematu okresu wśród dojrzewających osób w Polsce.

Osoby zainteresowane kupnem e-booka mogą pobrać darmowy rozdział, składający sięz niemal 30 stron, podając swojego maila na stronie akcji.

Your KAYA to marka, której misją jest dostarczanie (nie tylko) osobom menstruującym produktów bezpiecznych dla ciała i środowiska oraz takich, z którymi kompleksowa troska o siebie staje się prawdziwą przyjemnością. Wierzymy, że inkluzywność i dostęp do ekologicznych środków higienicznych oraz naturalnych kosmetyków o bezpiecznych składach to klucz do budowania świadomego społeczeństwa i efektywnego dbania o Ziemię. Sklep internetowy marki opiera się na modelu subskrypcji, dzięki któremu klientki regularnie otrzymują swoje ulubione produkty w korzystniejszych cenach i przerzucają obowiązek pamiętania o zakupach na nas.

Fot. Your Kaya
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat