Wspólna kolekcja marki Herlitz i WOŚP

Współpraca w dobrej sprawie.
Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła unikatowa linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.

Kolekcja zeszytów i przyborów plastycznych z portfolio Herlitz została zaprojektowana wspólnie z Jurkiem Owsiakiem, w oparciu o motywy graficzne WOŚP i Pol’and’Rock Festival. Jest to pierwsza w historii kolekcja zeszytów, teczek, notatników i przyborów plastycznych z wyjątkowym serduszkiem WOŚP. Kolekcja dostępna jest w wielu sklepach stacjonarnych, m.in. w sklepach Biedronka, Lidl, Selgros, SPAR, Leclerc, Intermarche oraz także w sklepie internetowym WOŚP www.siemashop.pl i w sklepie Herlitz www.sklepherlitz.pl.

W ramach kolekcji Herlitz & WOŚP do sprzedaży trafi aż 2 mln produktów - są to artykuły zarówno dla dzieci - farby, plastelina, klej, blok rysunkowy, jak i dla młodzieży szkolnej oraz studentów, m.in. zeszyty, teczki, notatniki i bruliony na spirali. Wyjątkowym produktem, który znalazł się w kolekcji, jest kolorowanka. Rodzice wraz z maluchami mogą przenieść się do świata barw i wyjść poza ramy kolorując obrazki zaprojektowane wspólnie z Jurkiem Owsiakiem. To godziny czasu spędzonego razem na świetnej zabawie!

Herlitz Polska świętuje w tym roku swoje 31. urodziny, co oznacza, że jej historia rozpoczynała się niemal równolegle z działalnością Orkiestry.

–  Nawiązanie współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy to dla nas przyjemność i ogromne wyróżnienie. Orkiestra gra w Polsce już 31 lat i przez ten czas zbudowała ogromną sympatię, zaufanie i nauczyła nas, Polaków, pomagania. Jako Herlitz w tym roku również świętujemy 31-lecie w Polsce, więc mieliśmy okazję wzajemnie obserwować swój rozwój. Jesteśmy kolorowi, jak Orkiestra i łączy nas wspólna radość z pomagania – mówi Jacek Pobłocki, Head of Marketing firmy Herlitz.

W ramach akcji „Pomagaj kreatywnie” wkrótce wystartuje także konkurs dla szkół, w którym nagrody może zdobyć aż 31 klas!

- Pomaganie jest wpisane w codzienną działalność WOŚP a my jako firma od zawsze staramy się pomagać potrzebującym dzieciom. Dlatego w tym roku przygotowaliśmy akcję pod hasłem „Pomagaj kreatywnie”. Zaplanowaliśmy także konkurs plastyczny dla szkół, w którym zadaniem będzie stworzenie własnego serca WOŚP! Do wygrania będzie zapas limitowanych produktów plastycznych i papierniczych, składający się z ponad 250 produktów – mówi Agnieszka Szablewska, Product Manager firmy Herlitz.

Fot. Herlitz
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat