Z miłości do (Euro)Basketu

KFC i Polski Związek Koszykówki oficjalnie rozpoczynają współpracę
Przedstawiciele KFC oraz Polskiego Związku Koszykówki spotkali się na konferencji prasowej w Katowicach, na której opowiedzieli o założeniach swojej współpracy i planach na kolejne miesiące. W tle zbliżający się turniej EuroBasket 2025 oraz projekty, konkursy i aktywności skierowane do miłośników sportu. Obie strony zapewniają, że będzie ich sporo.

Wtorkowa konferencja w Katowicach potwierdziła, że zarówno KFC, jak i Polski Związek Koszykówki mają dużo pomysłów na podgrzanie atmosfery wokół zbliżającego się turnieju EuroBasket 2025. Na spotkaniu pojawili się reprezentanci obu stron, w tym prezes PZKosz Grzegorz Bachański oraz zawodnicy kadry – Daniel Gołębiowski i Jakub Nizioł. Cele współpracy są dwa: integracja kibiców i wspólne przeżywanie emocji, a także zainteresowanie młodszych pokoleń rodzimą koszykówką. Pomogą w tym działania promocyjne prowadzone w przestrzeni medialnej oraz restauracjach KFC.

EuroBasket w Katowicach będzie wielkim świętem koszykówki, co to tego nie ma żadnych wątpliwości! W Spodku będzie można oglądać największe gwiazdy basketu. Cieszymy się, że KFC Polska włącza się w sportowe emocje i będzie towarzyszyć mistrzostwom. Skorzystają na tym przede wszystkim kibice, na których w trakcie imprezy będą czekać dodatkowe atrakcje. Razem kibicujmy Biało-Czerwonym! - powiedział Grzegorz Bachański, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

EuroBasket coraz bliżej
Start współpracy celowo został zaplanowany na kilka miesięcy przed rozpoczęciem fazy grupowej Mistrzostw Europy, w której wystąpią polscy koszykarze. Mecze zostaną rozegrane w katowickim Spodku na przełomie sierpnia i września, a marka KFC będzie strategicznym partnerem tego etapu rozgrywek.

Pracujemy nad tym, aby faza grupowa EuroBasketu w Katowicach była zorganizowana na najwyższym poziomie. Na to składa się oczywiście wiele elementów, a pozyskanie takiego partnera jak KFC Polska z pewnością jest kolejnym krokiem do osiągnięcia tego celu. Ten ruch sprawia, że o mistrzostwach będzie jeszcze głośniej! Już teraz wiemy, że firma przygotowuje mnóstwo atrakcji dla kibiców - nie tylko w Fan Zonie, zlokalizowanej przed Spodkiem, ale również w swoich restauracjach w całym kraju - podkreśla Przemysław Żółtowski, dyrektor turnieju FIBA EuroBasket w Polsce.

Połączenie sił obu organizacji ma zainteresować kibiców turniejem i zachęcić ich do wspólnego przeżywania emocji podczas występów kadry Polski. W trakcie EuroBasketu powstanie specjalna strefa kibica, w której można będzie wspólnie dopingować koszykarzy. KFC zapewniło również, że klimat EuroBasketu będzie można poczuć w restauracjach sieci, a kibice będą mogli liczyć na specjalne konkursy i liczne promocje.

Jesteśmy dumni, że marka KFC stanie się częścią sportowego wydarzenia, jakim jest EuroBasket 2025. To daje nam ogromną radość i jest realną szansą, aby poprzez sport docierać do młodych ludzi. Wierzymy, że koszykówka – z jej energią i emocjami – doskonale wpisuje się w wartości bliskie naszej marce. Emocje, tak samo, jak nasz kubełek, smakują najlepiej, kiedy możemy dzielić je z innymi. Ta współpraca ma dla nas wymiar nie tylko marketingowy, ale też społeczny. Chcemy inspirować, wspierać i być blisko pasjonatów sportu - dając im przestrzeń do wspólnego kibicowania i dzielenia się pysznościami od KFC. – mówi Bartosz Pęczalski, Market Director KFC Polska

Kooperacja KFC i PZKosz opiera się na ludziach i emocjach. Obie strony chcą zaszczepić pasję do koszykówki w szczególności wśród przedstawicieli młodszych pokoleń. Istotne jest podkreślenie obecności polskiej drużyny w świecie basketu i zachęcenie osób do regularnego przebywania na boisku. Mają na to konkretne pomysły. W planach jest event dla dzieci z udziałem koszykarzy, a w dalszej perspektywie także kontynuacja wyjątkowego projektu „KFC Spot”, który jest skierowany do lokalnych społeczności.

EuroBasket 2025 to świetna okazja, żeby spotkać się z naszymi Gośćmi w zupełnie nowym kontekście. Chcemy dzielić z nimi emocje towarzyszące turniejowi i wspólnie przeżywać radość podczas meczów naszej kadry. W ramach współpracy z Polskim Związkiem Koszykówki planujemy szereg działań, które nagłośnią zbliżający się EuroBasket i zachęcą do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu. Przygotowaliśmy również promocje i liczne aktywacje, które będą czekały na Gości w naszych restauracjach i social mediach. Będziemy też obecni w strefie kibica, w której nie zabraknie chrupiącego kurczaka. Intensywne i smakowite kibicowanie gwarantowane. – dodaje Sylwia Przybyła, Marketing Senior Manager KFC Polska

KFC i Polski Związek Koszykówki zapraszają do wspólnego kibicowania i liczą, że silny doping pomoże naszym koszykarzom osiągnąć świetne wyniki. Zachęcają również do śledzenie mediów społecznościowych i wizyt w restauracjach, gdzie można będzie wziąć udział w ciekawych konkursach i poczuć klimat EuroBasketu. Pierwszy mecz kadry Polski zostanie rozegrany 28 sierpnia. Zawodnicy zmierzą się w nim z reprezentacją Słowenii.

Fot. KFC
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat