ZWYCIĘSTWO NATURALNEJ INTELIGENCJI NAD AI

KAMPANIA DAFI Z NOWĄ AMBASADORKĄ ZASPOKOIŁA PRAGNIENIE UŻYTKOWNIKÓW SOCIAL MEDIÓW
VIRALOWA KAMPANIA DAFI, W KTÓREJ DODA ZMIERZYŁA SIĘ ZE SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ, OKAZAŁA SIĘ SUKCESEM ZARÓWNO W SOCIAL MEDIACH, JAK I W REALU. BUTELKI FILTRUJĄCE W KOLORACH WYBRANYCH WSPÓLNIE Z KRÓLOWĄ POLSKIEGO SHOW BIZNESU CIESZĄ SIĘ DUŻĄ POPULARNOŚCIĄ WŚRÓD UŻYTKOWNIKÓW, KTÓRZY KREATYWNIE WYKORZYSTUJĄ TAKŻE SAME… OPAKOWANIA PO NICH. W KOŃCU DODA UDOWODNIŁA, ŻE INTELIGENCJA NATURALNA, ZASILANA ODPOWIEDNIM NAWODNIENIEM, WYGRYWA Z TECHNOLOGICZNYMI OSIĄGNIĘCIAMI.

Nowe podejście do komunikacji marki Dafi okazało się, strzałem w dziesiątkę. Marka postawiła na niestandardowy sposób edukacji i mówienia o ekologii. Dafi „zalało” internet pełnymi inteligentnej (auto)ironii i wykorzystujących grę słów filmikami, w których Doda podaje jedyne w swoim rodzaju tipy na problemy i wyzwania, na które AI proponuje tylko standardowe i mało odkrywcze rozwiązania. 

KOLOR W TRENDZIE
Butelki filtrujące Dafi x Doda wywołują duże zainteresowanie wśród użytkowników, którzy chcą zgodnie z hasłem kampanii „nawadniać się jak gwiazda” i budować zdrowe nawyki dla siebie i świata. Nowe kolory butelek stają się viralowym produktem w social mediach, a najwięksi fani Dody kolekcjonują nawet kartonowe opakowania od nich, by prosić ulubioną artystkę o złożenie na nich autografu. To kolejny dowód na to, że AI by tego kreatywnego i ekologicznego pomysłu… nie wymyśliło. Wyobraźnię pobudza nie tylko nawadnianie, ale też kolory butelek Dafi x Doda. Pastelowe odcienie z kolekcji – baby pink, dove blue, butter yellow, pistachio i popularny mocha mousse – to więcej niż kolory. To manifest odpowiedzialnego stylu na sezon wiosna–lato 2025.

Z jednej strony świetnie wpisują się w modowe trendy i stanowią doskonałe uzupełnienie stylizacji, a z drugiej przyczyniają się do ograniczenia plastiku w naszym życiu i w środowisku.

WIĘCEJ NIŻ GADŻET
Dafi razem z Dodą chcę przekonać do zmiany myślenia o wodzie, konsumpcji i technologii oraz udowodnić, że nawet w świecie zdominowanym przez AI, prawdziwa zmiana zaczyna się od prostej decyzji, którą podjąć musimy sami. I nikt nas w tym nie wyręczy. Marka w ramach kontynuacji komunikacji realizuje wysyłki do influencerów i twórców internetowych. Dafi zależy na zachęcaniu w atrakcyjny sposób do zmiany małych – ale nie bez znaczenia dla przyszłości - codziennych nawyków, takich jak filtrowanie wody.

To od nas zaczynają się wielkie zmiany. Kampania Dafi nie próbuje umoralniać czy przedstawiać twardych danych na temat środowiska, ekologii i ekonomii. Zamiast tego proponuje coś przyjemniejszego i lżejszego wpisującego się w naszą codzienność naturalnie, jak scrollowanie Social Mediów. Doda jest nie tylko twarzą i ambasadorką akcji, ale głosem, który mówi wprost: "nie musisz szukać odpowiedzi w algorytmach, gdyż masz je w sobie". Pierwszym krokiem do ich odnalezienia może być właśnie butelka z filtrem i dbanie o swoje „Personal Hydration”. 

Fot. Dafi
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat