Listy zadań zdają się nie mieć końca, a Tobie brakuje koncentracji?

Nutrilite™ wprowadza Be Focused – wygodny suplement, opracowany z myślą o tym, by w codziennych czynnościach nie tracić skupienia!
Żyjemy w wyjątkowo pracowitych czasach. Odczuwają to zwłaszcza kobiety obarczonych wieloma codziennymi zadaniami i osoby z pokolenia milenialsów!

Bez względu na to, czy jesteś rodzicem, żoną, mężem, przedsiębiorcą, sportowcem czy studentem – liczne obowiązki generują napięcia, które mogą prowadzić do psychicznego i fizycznego przemęczenia1. A kiedy przytłaczają nas stres i zmęczenie trudniej nam się skoncentrować i czujemy się emocjonalnie wycieńczeni.
To częsta sytuacja, problemów z koncentracją i pamięcią doświadcza 1 na 5 kobiet z pokolenia milenialsów w wieku 25-40 lat2.

Właśnie dlatego Nutrilite™, wiodąca na świecie marka witamin i suplementów3, opracowała nowe produkty z myślą o wsparciu milenialsów w ich zabieganym życiu. Be Focused jest już trzecim produktem z nowej linii suplementów, który dzięki wspaniałemu smakowi i wygodnej formule żelków4 można bezproblemowo włączyć w codzienną dietę. Suplement łączy w sobie podstawowe substancje odżywcze ze starannie dobranymi składnikami. Jest smaczny i, co najważniejsze,  pozwala w łatwy sposób zachować koncentrację przy szaleńczym tempie życia.

Produkt jest efektem osiągnięć i doświadczeń zdobywanych przez Nutrilite™ na przestrzeni 85 lat  - godną zaufania markę, która idealnie łączy ze sobą zdobycze nauki i siły natury, a przede wszystkim nieprzerwanie pracuje nad tym, by jej suplementy spełniały najwyższe standardy, dbając na każdym etapie o jakość składników i bezpieczeństwo. Be Focused został wzbogacony wyciągiem z guarany pochodzącej z partnerskiej farmy Nutrilite™ w Brazylii, jak również w witaminy B6 i B12, wspierające prawidłową pracę układu nerwowego oraz funkcje psychologiczne. A jeżeli, tak jak w tym przypadku, Nutrilite™ nie może wyprodukować suplementów diety we własnych zakładach, marka zapewnia, że współpracujący z nią producenci przestrzegają rygorystycznych standardów produkcyjnych i praktyk monitorowania pochodzenia składników.  

Nutrilite™ Be Focused
W dzisiejszych czasach stres i przemęczenie towarzyszą nam na każdym kroku, co może prowadzić do zaburzeń koncentracji i pamięci. Do usprawnienia funkcji poznawczych i ustabilizowania nastroju możemy potrzebować dodatkowego wsparcia. Trudno wyobrazić sobie lepsze rozwiązanie niż pyszny suplement w wygodnej postaci żelków. Nutrilite™ Be Focused to żelki o smaku owoców tropikalnych i pomarańczy5, które aktywne kobiety i milenialsi mogą przyjmować w każdym miejscu i o każdej porze!

Suplement zawiera:

  • Witaminy B6 i B12 – wspomagające prawidłową pracę układu nerwowego
  • Guaranę – pozwalającą utrzymać pamięć i koncentrację, a równocześnie wspomagającą prawidłowe działanie funkcji poznawczych.

Postać: opakowanie zawierające 60 żelków
Zalecane dawkowanie: 2 żelki dziennie
Cena: 122 zł

Droga milenialsów z produktami Nutrilite™, która rozpoczęła się wraz z Less Stress, More Yes, Immuno i Be Focused, nigdy się nie kończy…

Śledź nasze nowości i zachowaj koncentrację!

1 67% mam z pokolenia milenialsów wraca do pracy po urodzeniu dziecka (Źródło: Badanie żywieniowe Nutrition U&A study GIM, N=289 kobiet w wieku 28-38 lat posiadających dzieci, z Włoch, Polski i Ukrainy, 2020), a 61% mam z pokolenia milenialsów przyjmuje codziennie suplementy diety dla wsparcia ogólnej kondycji zdrowotnej i uzupełnienia niedoborów żywieniowych w diecie (Źródło: Badanie żywieniowe Nutrition U&A study GIM, N=289 kobiet w wieku 28-38 lat posiadających dzieci, z Włoch, Polski i Ukrainy, 2020)
2 Amway Brand Tracking Top 15 Health concerns EU + ANZ, badanie marki dotyczące najważniejszych 15 problemów zdrowotnych, UE + Australia i Nowa Zelandia, kobiety z pokolenia milenialsów, 2021.
3 Euromonitor International Limited; kategoria witamin i suplementów diety, % wartość sprzedaży detalicznej, dane za 2020 r.
4 Postać żelków zwiększa intencję zakupową aż do 82% (Źródło: Ilościowe badanie konceptu i wspólne analizy, Włochy i Polska, kwiecień 2021 r., 300 respondentek: kobiety w wieku 20-39 lat, 50% posiadających dzieci)
5 Postać żelków zwiększa intencję zakupową aż do 82% (Źródło: Ilościowe badanie konceptu i wspólne analizy, Włochy i Polska, kwiecień 2021 r., 300 respondentek: kobiety w wieku 20-39 lat, 50% posiadających dzieci)

Fot. Nutrilite
Informacja prasowa









Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat