Activia zachęca konsumentów do dbania o zdrowie jelit

Nowa kampania Danone - dbałość o jelita.
Z początkiem marca ruszyła nowa kampania marki Activia. W kreacjach reklamowych prezentowane są trzy kluczowe korzyści płynące z regularnego spożywania produktów marki – zdrowie jelit, komfort trawienia oraz dobre samopoczucie. Działania reklamowe są prowadzone zarówno w tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałach komunikacji.

Nadchodząca wiosna to dobra okazja, by po kilku miesiącach zimowego letargu, wesprzeć organizm, a zwłaszcza układ trawienny, w powrocie do dobrej kondycji. Nowa kampania należącej do Danone marki Activia pokazuje, jak to zrobić. Działania reklamowe mają na celu przede wszystkim promocję trzech korzyści płynących z regularnego spożywania produktów marki.

Zdrowie jelit i komfort trawienia to dwie korzyści, o które zadbają obecne w produktach Activia żywe kultury jogurtowe. Przyjmowane w odpowiedniej ilości wspierają proces trawienia laktozy, co jest szczególnie ważne dla osób mających z tym trudności. Naturalną konsekwencją troski o zdrowie jelit jest również lepsze samopoczucie, które jest trzecią prezentowaną w kampanii korzyścią – tłumaczy Natalia Szalkowska, menedżer marki Activia.

W szerokim portfolio marki Activia znajdują się jogurty naturalne, w tym bez laktozy, a także bogaty wybór wariantów smakowych, w tym bez dodatku cukru.

Nowa kampania, nowe opakowanie
Pierwsza z trzech odsłon nowej kampanii marki Activia, poza wspomnianymi korzyściami, prezentuje również zmianę opakowania jogurtów naturalnych. Nowe kubeczki to odpowiedź na potrzebę konsumentów. Większość z nich – aż 67% – wskazuje, że jogurty naturalne najlepiej smakują z dodatkami (owocami, płatkami itp.), a dla 90% z nich ważna jest możliwość łatwego dodawania i wymieszania dodatków w opakowaniu jogurtu1. Nowy, szerszy kubeczek jogurtów Activia to umożliwia, dzięki czemu do zjedzenia ulubionej przekąski nie jest potrzebna miska. Kolejne odsłony kampanii będą skupiać się na promocji trzech korzyści, a także nowości, jakie szykuje marka.

Szerokie spektrum działań
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz w kanałach digitalowych. Promocja benefitów realizowana jest także poprzez oznaczenia umieszczone na opakowaniach produktów, które już trafiły na kubeczki jogurtu naturalnego, jogurtu naturalnego bez laktozy oraz jogurtu naturalnego ze zbożami, orzechami i miodem.

Za przygotowanie i kreacje reklamowe odpowiada VML Poland, zaś zakup mediów należy do kompetencji Media Com. Działania w ramach kampanii mają być realizowane do końca 2024 roku.

1 Badanie Mind&Roses dla Danone, People who mix yoghurt, 2023
2 Danone za Nielsen – firma Danone, wykluczając marki własne, osiągnęła najwyższy udział wartościowy sprzedaży w grupie produktów nabiałowych (rozumianej jako suma kategorii: desery mleczne, serki homogenizowane, mleko smakowe, kawa mrożona, produkty mleczne dla dzieci, desery roślinne i jogurty, kefiry, maślanki i jogurty) oraz w grupie produktów roślinnych (rozumianej jako suma kategorii: napoje, desery, jogurty i śmietany pochodzenia roślinnego), Panel Handlu Detalicznego, rynek: Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa - udziały, okres IV 2018 – III 2020.

Fot. Danone
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat