Badaj się – dla siebie i dla swoich bliskich

Posnania wspiera kobiety i przekazuje fundusze na rzecz Amazonek
Posnania aktywnie angażuje się w działania wspierające kobiety – nie tylko w roli klientek, ale przede wszystkim jako mamy, córki, przyjaciółki i partnerki. W tym roku obiekt włączył się w ogólnopolską kampanię Federacji Stowarzyszeń Amazonki promującą profilaktykę raka piersi i zachęcającą do regularnych badań.

Efekt? Dwa tysiące złotych zebranych dzięki zaangażowaniu klientów, setki kobiet uświadomionych w zakresie troski o zdrowie oraz poruszający film przedstawiający historie Amazonek i podkreślający rolę regularnych badań. 

„Mama nauczyła mnie odwagi”, „rzeczą, którą moja mama robi najlepiej na świecie, jest pomoc w trudnych chwilach i sytuacjach, „dzięki tobie stałem się człowiekiem, który może iść naprzód i budować swoje życie” – mówią bohaterowie i bohaterki filmu, który powstał w ramach akcji „Mała wstążka, wielki gest”, wspierającej kampanię Amazonek. Film to nie tylko zbiór historii – to emocjonalny apel kobiet, które same przeszły przez chorobę i dziś, z perspektywy doświadczenia, przypominają innym: badaj się, dla siebie i dla tych, którzy cię kochają. Nagranie było zaproszeniem do udziału w wydarzeniu, ale również – a może przede wszystkim – zachęcało do refleksji i podjęcia profilaktycznych działań.

Dwa tysiące złotych na rzecz profilaktyki raka piersi
W ramach poznańskiej edycji kampanii Federacji Stowarzyszeń Amazonki „Badamy nie tylko MAMY”, w Posnanii stanęło stoisko edukacyjne prowadzone przez przedstawicielki stowarzyszenia, gdzie uczestniczki mogły nauczyć się prawidłowego samobadania piersi, porozmawiać z ekspertkami o profilaktyce nowotworowej i standardach leczenia oraz poznać zalecenia dotyczące badań takich jak USG i mammografia. 

Tuż obok stoiska pojawiła się instalacja ze wstążkami – tworzona przez klientów Posnanii. Każda zawieszona wstążka stanowiła nie tylko okazję do symbolicznego wsparcia, ale była także wyrazem realnej pomocy – za każdą wstążkę Posnania przekazała 1 zł na rzecz Stowarzyszenia Amazonki. Łącznie klienci zawiesili tysiąc wstążek – udowadniając, jak ogromną wartością są ich bliscy i przyczyniając się do zebrania 1 tys. złotych dla Amazonek. Posnania podwoiła tę kwotę, zasilając konto Stowarzyszenia 2 tys. zł.

– Od 13 lat jestem mamą i wiem, że dla nas, mam, najważniejsze jest dbanie o innych. Zapominamy, że najważniejszym wyrazem troski o bliskich jest przede wszystkim troska o siebie, o swoje zdrowie i regularne badania. Właśnie o tym chcieliśmy przypomnieć uczestniczkom i uczestnikom wydarzenia w Posnanii. Jego odbiór, a w szczególności liczba zawieszonych wstążek przekroczyły nasze oczekiwania. Pokazały też, że świadomość na temat profilaktyki raka piersi jest coraz większa. Dlatego, w ramach podziękowania, podwajamy kwotę darowizny na rzecz Stowarzyszenia Amazonki i zobowiązujemy się do kontynuacji działań – mówi Agnieszka Juszkis, Dyrektor Marketingu Posnanii. 

W czerwcu Posnania zaplanowała kolejne działania edukacyjne – tym razem dla panów. W Dzień Ojca odbędzie się wydarzenie promujące badania profilaktyczne dla mężczyzn. Tym samym Posnania kontynuuje swoją misję wspierania zdrowia całych rodzin – bez tabu, z empatią i odpowiedzialnością.

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat