Kobiety dla Kobiet

Akcja charytatywna polskiej marki Patrizia Aryton x AmazINK
Od blisko czterdziestu lat październik jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi. Co roku diagnozę słyszy prawie 20 tys. Polek – rak piersi wykrywany jest na świecie co 15 sekund, ale rozpoznany we wczesnym stadium, może być całkowicie uleczalny. Dzięki nowoczesnym terapiom nawet pacjentki, u których nowotwór jest w zaawansowanym stadium, mogą przeżyć wiele lat i pomimo choroby, cieszyć się dobrą jakością życia.

Luksusowa marka odzieżowa Patrizia Aryton włącza się do obchodów Różowego Października, chcąc zwiększyć świadomość klientek związaną z istotnością profilaktyki, ale również pokazując, gdzie po przebytej chorobie mogą znaleźć pomoc w odnalezieniu drogi do lepszego samopoczucia i celebracji kobiecości. Z akcją wiąże się sprzedaż trzech specjalnie na tę okazję zaprojektowanych t-shirtów, które powstały we współpracy Patrizia Aryton z AmazINK.

Część zysku ze sprzedaży zostanie przekazana fundacjom wspierającym kobiety walczące z rakiem piersi – Onkoklub Kopernik oraz OmeaLife. Limitowaną serię t-shirtów zdobią ilustracje autorstwa Anny Halarewicz, Mai Dobrowolskiej oraz Sylwii Dobrowolskiej. Każda reprezentuje odmiennym styl, charakterystyczną kreskę i kolorystykę, przekazując w ten sposób całą gamę różnorodnych odczuć i emocji, które będą nam towarzyszyć przez cały Różowy Październik.

Ten wspólny projekt Patrycji Cierockiej-Szumichory, dyrektorki kreatywnej marki Patrizia Aryton oraz Sylwii Dobrowolskiej i dr Sylwii Nawrot – twórczyń AmazINK Areola, specjalistek w dziedzinie mikropigmentacji medycznej i mikronakłuwania – jest doskonałym przykładem solidarnego działania pod hasłem 'kobiety dla kobiet'. Dzięki autorskiej metodzie AmazINK Areola w niezwykle realistyczny sposób odtworzyć można wygląd otoczki i brodawki piersiowej – zabiegi te przynoszą ulgę i dodają pewności siebie kobietom, które przeszły walkę z rakiem piersi. Obie Sylwie zostały w tym roku bohaterkami akcji marki Patrizia Aryton "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą", a projekt Patrizia Aryton x AmazINK Areola jest zwieńczeniem tej współpracy.

Sylwia Dobrowolska i Sylwia Nawrot mówią, że "działają na styku medycyny i sztuki". Są pełne temperamentu, zdeterminowane do działania, zaangażowane, zmieniają świat wokół siebie na lepsze. Mądre, silne, wielowymiarowe, tak jak wielowymiarowa jest kobieta marki Patrizia Aryton.

„Kobiety, z którymi współpracujemy doskonale zdają sobie sprawę, że dostały od losu drugą szansę, więc mają w sobie ogrom energii. Są pełne życia, wiedzą, jak czerpać z niego garściami, jak je doceniać. Temat, choć delikatny, daje nam mnóstwo pozytywnej energii, ponieważ dla Pań z problemami onkologicznymi jesteśmy ostatnim etapem w chorobie. Robiąc wczoraj brodawkę piersiową usłyszałam: „Mając takie brodawki zapomniałam, że byłam chora". Panie wychodząc od nas czują się kompletne i zdrowe. My nie mamy pracy, my mamy pasję. Każdemu życzę, by doświadczał takich emocji." – mówi Sylwia Dobrowolska.

W sesji do wspólnego projektu marki Patrizia Aryton i AmazINK wystąpiła amazonka – Justyna Madalińska-Waloch, która również korzystała z autorskiej metody opracowanej przez Sylwię Dobrowolską i Sylwię Nawrot.

Justyna straciła pierś wraz z brodawką w 2014 roku , w 2017 roku zdecydowała się ją odzyskać. „Zachorowałam na raka piersi w październiku 2014r., w grudniu poddałam się operacji usunięcia piersi z jednoczesną rekonstrukcją. Pierwszą pigmentację miałam w marcu 2017r. i ... Już niczego mi nie brakuje, teraz czuje się kobieco. Moja pierś stała się idealna! Mała brodawka, a ogrom szczęścia. Poczułam się kompletna".

Fot. Patrizia Aryton
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat