L.O.L.® uruchamia Tajną Misję

Czas na rodzinne przygody!
Marka MGA Entertainment startuje z interaktywną kampanią „Tajna Misja L.O.L. Surprise Eye Spy”. To nie tylko premiera lalek i kul z nowej serii, ale to także angażująca przygoda, w której mali odkrywcy oraz rodzice wcielają się w prawdziwych agentów, rozwiązując zagadki i zdobywając nagrody.

„Tajna Misja L.O.L. Surprise Eye Spy” łączy elementy gry terenowej, zabawy stacjonarnej i aktywności online, angażując rodziny w przyjemne, wspólne spędzanie czasu. To idealna okazja, by poznać nową linię produktów L.O.L. Surprise w formule pełnej niespodzianek, wyzwań i nagród. Celem akcji jest budowanie świadomości nowych produktów Eye Spy oraz rozwijanie umiejętności współpracy poprzez zabawę między dziećmi a dorosłymi. Seria zabawek L.O.L. Surprise Eye Spy Series przenosi najmłodszych w świat detektywistycznych przygód — maluchy łamią szyfry, obserwują wskazówki i odkrywają tajemnice świata L.O.L. Surprise! Każdy etap kampanii zaprojektowano jako kolejną misję.

W biegu między obowiązkami, pracą a domem, łatwo zapomnieć o zaplanowaniu konstruktywnych aktywności z naszymi pociechami. To ważne nie tylko dla rozwoju malucha, lecz także dla relacji na linii rodzic — dziecko. Czasem wystarczy drobny pomysł, chęć i odrobina spontaniczności, by zwykły wieczór czy wyjście do parku przemienić w coś niezwykłego. Dlatego warto doceniać takie akcje jak „Tajna Misja L.O.L. Surprise Eye Spy”, które przypominają nam, że wspólna zabawa może być łatwa i przyjemna — bez nadmiernego stresu. Zbierzcie całą rodzinę, ubierzcie się niczym detektywi z najlepszego kryminału i ruszcie w poszukiwaniu odpowiedzi!

— Chcieliśmy, żeby „Tajna Misja L.O.L. Surprise Eye Spy” była czymś więcej niż premierą produktu. Dlatego wysyłamy zaproszenie do wspólnej, kreatywnej przygody, w której dzieci bawią się, odkrywają i uczą razem z rodzicami. Książeczka Misji, zagadki i wysyłki kreatywne zostały zaprojektowane tak, by budować emocje oraz angażować wyobraźnię – mówi Katarzyna Spieszko, marketing manager MGA Entertainment Poland.

Kampania rozpoczyna się 22 września i potrwa do 16 listopada. Na stronie konkursowej lolkonkurs.pl dostępna jest Książeczka Misji — niezbędnik każdej małej agentki i agenta. Książeczka będzie aktualizowana co tydzień o nowe zadania i pytania konkursowe, a wykonywanie ich zwiększa szanse na wygranie cotygodniowych nagród oraz udział w losowaniu nagród głównych.

Fot. MGA Entertainment
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat