Oreo partnerem podcastu „Co powie tata?”

Marka słodkich przekąsek wspiera przyjazne ojcostwo
Stereotypy dotyczące ojcostwa mogą być bardzo ograniczające i nie oddawać różnorodnych, ewoluujących ról, jakie ojcowie odgrywają w życiu swoich dzieci. Dzięki Oreo to przekonanie odchodzi w zapomnienie. Marka od lat prowadzi szereg aktywacji z okazji Dnia Ojca, a w tym roku została partnerem zainicjowanego przez Onet cyklu podcastów „Co powie Tata?”. Celem podjętej współpracy jest promowanie inkluzywnego podejścia do roli ojców oraz relacji na linii tata-dziecko.

„Tata” znaczy tyle samo, co „mama”
„Co powie Tata” to efekt współpracy Oreo oraz Onet Rodzina, w którego skład wchodzi między innymi sfera taty, będąca głosem zaangażowanych mężczyzn w nowoczesny model rodziny. Kampania zachęca ojców do aktywnego udziału w wychowaniu dzieci, które jest tak samo ważne, jak matek. W ten sposób przypomina mężczyznom o korzystaniu z urlopów tacierzyńskich oraz świadomego spędzania czasu z dziećmi.  

Męska opowieść o pozytywnym ojcostwie
Podcast’y dedykowane są doświadczonym ojcom, jak i tym, którzy dopiero zaczynających swoją przygodę z tacierzyństwem. Do odcinków zapraszani są nie tylko znani ojcowie, ale również ich pociechy, by z perspektywy dwóch pokoleń, pokazać, jak ważne jest budowanie relacji na linii tata-dziecko. To platforma, która tworzy przestrzeń na męską opowieść o pozytywnym ojcostwie w świecie, w którym więź ojca z dzieckiem jest często pomijana lub traktowana stereotypowo.

Cieszymy się, że marka Oreo coraz mocniej angażuje się w tematykę tacierzyństwa. Inicjatywy podejmowane z okazji Dnia Ojca od lat cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Dlatego naturalne było dla nas podjęcie kolejnych kroków wspierających ojców oraz nawiązanie partnerstwa z redakcją Onet. Jesteśmy dumni, że dzięki swoim kampaniom możemy walczyć z utartymi schematami i umniejszaniu roli ojców w wychowaniu dziecka. Poprzez swoje działania pragniemy pokazać, że ojcostwo to bardzo satysfakcjonująca podróż, która wiąże się zarówno z wyzwaniami, jak i chwilami wielkiego spełnienia. To rola, która może mieć trwały wpływ na rozwój i samopoczucie dziecka – podkreśla Milena Misiewicz, Brand Manager Oreo.

Autorką podcastów jest Dominika Olszyna, redaktor naczelną serwisów Lifestyle i Kultura Onet.pl oraz Ofeminin. Bohaterem pierwszego z nich jest Radosław Majdan, a kolejnych m.in. Damian Michałowsk. Seria będzie składała się z 10 odcinków.

Fot. Mondelez Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat