Ubrania z pierwszej kolekcji juniorskiej w stylu sportowym powstały z myślą o chłopcach w wieku 7-15 lat. Zaprojektowano je zgodnie ze stylistyką kolekcji głównej, 4F x RL9: Drop 3. Centralnym elementem jej stylistyki jest spójna, monochromatyczna kolorystyka (kolory: czarny, granatowy, ciemnoniebieski, błękitny, szary i biały). RL9 Junior obejmuje koszulki, bluzy z kapturem, oraz spodnie dresowe.
– Ubrania z nowej kolekcji inspirowane są stylem samego Roberta. Dzięki nim jego młodsi fani będą mogli ubrać się jak ich sportowy idol – mówi Magdalenia Stepień-Łyga, Senior Brand Director, 4F. – RL9 Junior to atrakcyjna kolekcja wygodnych, ciepłych ubrań sportstylowych wysokiej jakości – dodaje.
Rodzice fanów RL9 z pewnością docenią wysoką jakość i wytrzymałość produktów, które w przypadku najmłodszych sportowców są niezwykle ważne. Charakterystycznymi właściwościami obu kolekcji są wysoka żywotność i solidność produktów. Osiągnięto je m.in. dzięki zastosowaniu bawełny pima, czyli specjalnej odmiany bawełny o włóknach dłuższych i cieńszych, niż w przypadku konwencjonalnego materiału. Dodatkowo apretura antybakteryjna pozwala materiałowi zachować większą świeżość, a wykończenie zapobiegające zagnieceniom sprawia, że ubrania zawsze pozostają w idealnym stanie.
Wcześniej w tym roku do sklepów trafiły dwie kolekcje powstałe we współpracy Roberta Lewandowskiego z marką 4F: w marcu kolekcja w klimacie sportowym, natomiast w październiku kolekcja treningowa. Dzięki wirtualnej przymierzalni klienci 4F mają możliwość oglądania kolejnych propozycji z kolekcji 4F x RL9 na cyfrowym awatarze najbardziej rozpoznawalnego polskiego piłkarza.
Fot. 4F
Informacja prasowa