XXI wiek to epoka szeroko pojętego konsumpcjonizmu, kiedy to kupujemy wszystkiego zdecydowanie za dużo. Nie inaczej jest z jedzeniem. Mimo usilnych starań, według badań, to w naszych domach wciąż marnuje się przeważająca (ponad 60%) część żywności. Too Good To Go to firma wpływu społecznego, która od momentu jej premiery na polskim rynku, uratowała ponad 11 mln posiłków!
Z aplikacji Too Good To Go korzysta obecnie 3,5 mln użytkowników, którzy każdego dnia mogą odbierać nadwyżki jedzenia w formie Paczki Niespodzianki z określonych punktów. Dzięki temu rozwiązaniu korzystają zarówno odbiorcy, bo otrzymują dobrej jakości żywność oraz biznesy spożywcze, gdyż nie odnotowują strat.
Z okazji 5. urodzin postanowiono przygotować niespodziankę dla wszystkich entuzjastów rozwiązań zero waste. Przez cały miesiąc można zdobyć plakaty wyprodukowane, co ciekawe, z resztek żywności, stanowiące swego rodzaju „ściągawkę” oraz zbiór przydatnych porad dotyczących przechowywania żywności w domu.
Można je zdobyć:
Katarzyna Jabłońska
(katarzyna.jablonska@dlalejdis.pl)
Fot. freepik.com