PONAD 14 TON STANIKÓW ODDANE NA RZECZ WALKI Z RAKIEM PIERSI!

Sukces 13. edycji kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM
4-ty lutego to Międzynarodowy Dzień Walki z Rakiem. To idealna okazja, by podzielić się wynikami corocznej, październikowej kampanii, promującej profilaktykę raka piersi, organizowanej przez fundację Wsparcie na Starcie. Podczas trzynastu edycji DOTYKAM=WYGRYWAM zebrano łącznie aż 224 771 staników, czyli ponad 14 ton!

Zebrane biustonosze przekazano, jak co roku, partnerowi kampanii – firmie recyklingowej Wtórpol, a uzyskane środki wspierają działania na rzecz walki z rakiem piersi, prowadzone i propagowane przez fundację Wsparcie na Starcie i stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny.

WYNIKI 13 EDYCJI KAMPANII DOTYKAM=WYGRYWAM

Sukces reCYClingu
W październiku 2024 roku, miesiącu poświęconym profilaktyce raka piersi, w 120 salonach brafittingowych zlokalizowanych na terenie całej Polski, współpracujących z marką Panache, strategicznym partnerem kampanii, w ramach akcji reCYClingu udało się zebrać aż 28885 sztuk źle dopasowanych biustonoszy.

Pozyskano aż 192 819,13 na BIUSTObusa!
Dzięki sprzedaży cegiełek i akcji reCYClingu udało się zebrać aż 192 819,13 zł na cel kampanii – zakup BIUSTObusa, mobilnego centrum edukacji, który wyruszy w trasę po Polsce, by edukować i inspirować kobiety w każdym wieku do dbania o zdrowie piersi.  

Nie odbyło by się to bez Darczyńców kampanii:

  • Marka Panache stworzyła różowy biustonosz sportowy - cegiełkę, z której 100% zysku zostało przekazane na cel Dotykam=Wygrywam.
  • Marka Organique przekazała kampanii aż 100% zysku z październikowych sprzedaży żelów do ciała i maseł z linii Naturals Sensitive oraz Bloom Essence.
  • Firma Deni Cler wsparła kampanię przekazaniem 50% zysku z produkcji  BIUSTOpozytywnych koszulek, zaprojektowanych przez artystkę Annę Halarewicz.
  • Marka Bra Tape przekazała 50% zysku ze sprzedaży szczotek do masażu biustu.

Dlaczego kampania DOTYKAM=WYGRYWAM jest tak ważna?
„Nie mogę przestać myśleć o tym, że smutne statystyki wciąż odbierają zdrowie i życie kobiet, a przecież tak wiele można zrobić, by temu zapobiec. Dlatego kampania DOTYKAM=WYGRYWAM jest dla mnie czymś więcej niż inicjatywą – to misja, która ma realnie zmieniać rzeczywistość. To edukacja, która budzi świadomość, i działania, które ratują życie. Musimy wspólnie zawalczyć o przyszłość, w której każda kobieta wie, jak dbać o swoje zdrowie" – mówi Izabela Sakutova, twórczyni kampanii i międzynarodowa ekspertka brafittingu.

Spełnianie marzeń: BIUSTObus wkrótce ruszy w trasę!
„BIUSTObus jest moim wielkim marzeniem – wyobrażam sobie mobilne centrum edukacji, które dociera do każdej kobiety, niezależnie od miejsca zamieszkania. Dzięki kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM to marzenie stało się celem, który z każdym dniem jest coraz bliżej realizacji. Każda cegiełka, każdy biustonosz przekazany do reCYClingu, każdy gest wsparcia ma ogromne znaczenie. Z całego serca dziękuję wszystkim darczyńcom – to dzięki Wam BIUSTObus wkrótce ruszy w Polskę, by uczyć, inspirować i ratować życie. To dla nas krok milowy w walce o zdrowie kobiet, który pokazuje, że razem możemy naprawdę wszystko" – podkreśla Izabela Sakutova.

„Edukacja na temat samobadania piersi jest piekielnie istotna. O ile w dużych miastach z wiedzą nie jest tak źle, tak w mniejszych miejscowościach, kobiety często nie mają do niej dostępu.  Nie każdy żyje Instagramem, a w telewizji, ten temat, nie promowany na szeroką skalę. Dlatego, właśnie akcje takie jak ta, mające na celu dotrzeć z pomocą
i treścią edukacyjną do każdej kobiety, są mi bardzo bliskie! Kochane dziewczyny - musimy o siebie zadbać, bo jak nie My to kto? - mówi Ada Fijał.

„Czuję się zaszczycona będąc ambasadorką tak ważnej Kampanii, przyczyniającej się do wzrostu świadomości społecznej, zdrowego, higienicznego stylu życia oraz regularnych badań. Wspierajmy się w dbaniu o zdrowie, to takie ważne!" – dodaje Emilia Dankwa

Fot. Arcadius Mauritz
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat