Kobiety dzielą się swoimi przeżyciami, pokazując trudności, poczucie solidarności i siłę, podkreślając jednocześnie znaczenie otrzymanego wsparcia.
W ramach kampanii Primark przekaże darowiznę w wysokości ponad 5 milionów złotych na rzecz organizacji charytatywnych działających na rzecz walki z rakiem piersi w Europie i Stanach Zjednoczonych. Drugi rok z rzędu firma przekazała 50 tysięcy złotych polskiej Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”. Zebrane fundusze mogą być przeznaczone na podnoszenie świadomości, badania czy wsparcie usług związanych z rakiem piersi.
Oprócz globalnej darowizny Primark wyznaczył sobie ambitny cel zebrania dodatkowego 1 miliona funtów poprzez organizację zbiórek i działań w sklepach na wszystkich rynkach, na których jest obecny, w tym również w Polsce. Wszyscy klienci i pracownicy są zachęcani do aktywnego udziału w kampanii, by wspólnie zebrać dodatkowe wsparcie finansowe, które wesprą lokalne organizacje charytatywne, w tym Federację Stowarzyszeń „Amazonki”.
Krystyna Wechmann, Prezes Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” komentuje: „Naszym priorytetem pozostaje zwiększanie świadomości na temat profilaktyki raka piersi oraz zapewnianie wsparcia kobietom dotkniętym chorobą nowotworową. Cieszymy się, że Primark ponownie obdarzył nas zaufaniem, przekazując darowiznę, która pozwoli nam na dalszy rozwój programów edukacyjnych, docierając do tysięcy kobiet w całej Polsce. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu możemy nie tylko rozszerzać zasięg naszej działalności, ale także wprowadzać nowe formy wsparcia, które obejmują kobiety na każdym etapie – od profilaktyki po okres leczenia i rekonwalescencji”.
Najnowsza kolekcja Breast Cancer Awareness składa się z dwóch linii i aż 37 produktów. Pierwsza z nich to gama pooperacyjna, uwzględniająca specjalistyczną bieliznę dla kobiet po lub w trakcie leczenia raka piersi. Primark przygotował również limitowaną edycję z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi, która oferuje produkty wyrażające solidarność z kobietami dotkniętymi chorobą.
Ceny zaczynają się od 22 zł. Cała kolekcja dostępna będzie w sklepie Primark w Galerii Młociny w Warszawie, a wybrane produkty we wszystkich sklepach Primark w Polsce od 1 października.
Maciej Podwojski, Head of Sales CEE w Primark powiedział: „Primark wspiera kobiety przez całe życie, dlatego chcemy, aby osoby dotknięte rakiem piersi również czuły się wspierane, silne i pewne siebie. Z tego względu angażujemy się w działania na rzecz zwiększania świadomości raka piersi nie tylko w październiku, ale przez cały rok, oferując przystępne cenowo produkty pooperacyjne, darowizny dla organizacji charytatywnych oraz edukacyjne materiały na temat samobadania i wczesnego wykrywania choroby. Kampania „Jesteśmy z Tobą”, w której kobiety podzieliły się swoimi doświadczeniami związanymi z walką z rakiem piersi, jest dla nas niezwykle ważna i jesteśmy z niej dumni. Samodzielnie wyreżyserowane filmy i zdjęcia pokazują, że każda historia jest inna, a wsparcie może przybierać różne formy. Rozumiejąc te różnice, możemy bardziej wspierać każdą kobietę”.
Fot. Primark
Informacja prasowa