Pyszne.pl w najnowszej globalnej kampanii rozwiązuje powszechny dylemat – co zamówić?

Pyszne.pl znowu zaskakuje.
Just Eat Takeaway.com (właściciel Pyszne.pl) wprowadza kolejną odsłonę globalnej platformy komunikacyjnej „Czy ktoś powiedział”. Nowa kampania marki podkreśla ogromną różnorodność oferty serwisu, a spoty reklamowe oddają wewnętrzną walkę rozsądku i emocji symbolizowanych przez części ciała – od roztropnego mózgu, przez oczy kuszone smakołykami, po żołądek szukający odrobiny komfortu i kubki smakowe pragnące prawdziwej uczty.

W najnowszej kampanii przygotowanej we współpracy z agencją ABEL, Pyszne.pl zamienia znany wszystkim dylemat „Co dziś zamówić?” w barwną, wizualną przygodę. Reklamy z przymrużeniem oka odsłaniają zabawną prawdę o nas samych – że różne części naszego ciała, od żołądka i oczu po kubki smakowe i mózg, nieustannie toczą ze sobą bój o to, co trafi na talerz.

Spoty wyreżyserowane przez Sama Hibbarda stawiają na filmowy rozmach, oddając radość, chaos i nieprzewidywalność procesu decyzyjnego związanego z wyborem jedzenia. W każdym materiale występują personifikacje mózgu, oczu, żołądka i kubków smakowych – z własnymi osobowościami, energią i poczuciem humoru. Części działa prowadzą zabawną rywalizację o to, co w końcu zostanie zamówione. Reklamy podkreślają, że Pyszne.pl potrafi zaspokoić każdą zachciankę – od szybkiego posiłku po zakupy spożywcze czy bukiet kwiatów – i zawsze trafia w punkt.

– Praca z ABEL i Pyszne.pl przy realizacji tej koncepcji była prawdziwą przyjemnością. Bardzo zainspirował mnie wewnętrzny spór, który często toczymy przy zamawianiu jedzenia – ten moment, gdy różne części nas samych chcą zupełnie sprzecznych rzeczy. Wszyscy to znamy, prawda? To obserwacja z wielkim humorystycznym potencjałem. Chcieliśmy, by postacie reprezentujące poszczególne części ciała miały wyraziste osobowości niczym kinowi bohaterowie. Nawiązując estetycznie do filmów klasy B z lat 60., stworzyliśmy surrealistyczny, komiksowy świat pełen koloru i lekkości – tłumaczy Sam Hibbard, reżyser spotów.

– Pyszne.pl to marka, po którą ludzie sięgają zarówno dla wygody, jak i rozrywki – i która cieszy się prawdziwym zaufaniem na rynku. Chcieliśmy uchwycić radość, jaka towarzyszy tej krótkiej chwili, gdy zapada decyzja o tym, co zamówić. To uniwersalne doświadczenie – różne części naszego ciała rywalizujące ze sobą przy wyborze jedzenia – wydało nam się idealnym punktem wyjścia dla całej kampanii – dodaje Nicole Jauncey, założycielka i dyrektor kreatywna w ABEL.

– Nasza nowa kampania celebruje radość z podejmowania decyzji o tym, co zamówić. Każdy z nas był w takiej sytuacji – chcemy coś zjeść, ale jesteśmy rozdarci: rozum podpowiada, by wybrać zdrową sałatkę, kubki smakowe marzą o czymś wyjątkowo pysznym, a żołądek domaga się, by zapełnić go czymś sycącym. Pyszne.pl odpowiada na wszystkie te zachcianki. Niezależnie od tego, czy chodzi o zakupy spożywcze, karmę dla zwierząt, codzienną pielęgnację włosów czy klasyczne danie na wynos – ułatwiamy i uprzyjemniamy życie naszym użytkownikom, dostarczając im dokładnie tego, czego akurat potrzebują – komentuje Artur Cichoń, szef marketingu Pyszne.pl

Szeroka komunikacja w ramach kampanii
Kampania w Polsce wystartowała 8 października i obejmie szeroki wachlarz kanałów: telewizję, OOH, OLV, digital, PR, CRM i radio. Ponadto marka rozwinie koncept w mediach społecznościowych – poprzez treści na kanały własne oraz oparte o aktualne trendy współprace z influencerami.

Za koncepcję kreatywną i produkcję spotów reklamowych odpowiada ABEL. Zakup mediów w ramach kampanii prowadzi UM Poland, a działania w obszarze PR i influencer marketingu realizuje Walk PR.

Fot. Pyszne.pl
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat