Różowy Październik w Vorwerk Polska

Zbadaj się dla mnie - mammografia.
Już po raz 4. Vorwerk Polska przyłącza się do światowego miesiąca świadomości profilaktyki raka piersi i szeroko zakrojoną akcją informacyjną mobilizuje społeczność zgromadzoną wokół swoich marek – Thermomix® oraz Kobold® – do uważności i dbałości o zdrowie.

Hasłem przewodnim akcji ponownie jest #zbadajsiedlamnie i przypomnienie jak ważne jest motywowanie bliskich osób do regularnych badań - kluczowych we wczesnym wykryciu i skutecznym leczeniu choroby.

Akcja informacyjna Vorwerk Polska trwać będzie przez cały październik, a zaplanowane działania skierowane są zarówno do przedstawicieli handlowych, jak i pracowników firmy i użytkowników urządzeń Thermomix® i Kobold® zgromadzonych wokół platformy z przepisami Cookidoo®, czy social mediów marek.

Z początkiem października, na platformie Cookidoo® pojawiła nowa kolekcja przepisów „Lekko po zdrowie”. Specjaliści wskazują bowiem, że higiena życia codziennego, oparta na odpowiedniej ilości snu, ruchu oraz lekkiej diecie inspirowanej kuchnią śródziemnomorską, może mieć niebagatelny wpływ na minimalizowanie ryzyka zachorowania na szereg nowotworów, w tym raka piersi. Kolekcję przepisów wspierają też udostępnione na platformie, a także na stronie internetowej Thermomix® specjalistyczne artykuły oraz wywiad z dietetykiem onkologicznym na temat żywienia w chorobie i w trakcie rekonwalescencji.

Do solidarności z akcją zaproszeni zostali także przedstawiciele handlowi – na ich cotygodniowym spotkaniu w październiku obowiązywał różowy dress code, a tradycyjne już wspólne gotowanie opierało się na realizacji wyjątkowych, „różowych przepisów”.

Z końcem miesiąca planowane jest też specjalne wydarzenie na Facebooku w formie różowego biegu, w ramach którego każdy będzie miał szansę zamanifestować swoje poparcie dla akcji.

#zbadajsiedlamnie w Vorwerk to także współpraca ze szczególnymi fundacjami. W tym roku ponownie zaplanowane są wspólne działania z wrocławską Fundacją La Vie la vie, która edukuje w zakresie profilaktyki nowotworów kobiecych oraz pomaga w odzyskiwaniu kobiecości w trakcie i po leczeniu onkologicznym. W ramach współpracy firma Vorwerk wsparła pierwszą edycję wyjątkowego wydarzenia organizowanego przez fundację – ONA, czyli koncert i charytatywny pokaz mody z udziałem 44 modelek, które leczą się onkologicznie. Z kolei, specjalista fundacji przeprowadzi szkolenie dla pracowników Vorwerk – zarówno Pań jak i Panów – podczas którego przekaże bezcenną wiedzę w zakresie prawidłowego samobadania piersi oraz badań specjalistycznych. Wszystko to w ramach specjalnego Różowego Dnia w siedzibie Vorwerk we Wrocławiu.

Vorwerk nie zapomina też o Panach, a działania w ramach akcji #zbadajsiedlamnie rozszerzone zostaną na Wąsaty Listopad.

Fot. Zoriana Sierpińska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat